1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614788 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 71385

Sv: Kvalseriemanian närmar sig.
Nu börjar det verkligen att kännas att allvaret ligger i luften och lugnet före stormen vilar andaktigt över oss TIK supportrar förnärvarande. Okej att det har gnabbats en del de sista veckorna men det har man full förståelse för, det är nu klart konstaterat att även män har klara pms besvär nånn gång här i livet!

17 timmar kvar tills man stiger upp, kokar en kanna med java, fyller upp termosen och brer ett par resmackor. Pilsnern ligger på kylning, matchtröjan är nytvättad och nystruken, pressvecken är lagda på TIK byxorna och allt är förberett in i minsta detalj. Pollisarna är vildvuxna och de som kommer att se en i morgon kommer att tro att man är nyutsläppt från Kumlabunkern,ingenting kan gå snett!

En för alla-alla för en! Timrå IK är dom bästa.....

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.