Vi har precis utsett den 15:e juni till den stora nagelbitardagen. Då är det deadline för NHL att knycka spelare från Europa. Ni har er Hahl men vi har vår Krizan. Jag har följt MoDo i 30 år och kan tvärsäkert utse Krizan till MoDos bästa nyförvärv genom tiderna.
Jag antar att ni också kommer bita långt upp på nagelbanden.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Vi har precis utsett den 15:e juni till den stora nagelbitardagen. Då är det deadline för NHL att knycka spelare från Europa. Ni har er Hahl men vi har vår Krizan. Jag har följt MoDo i 30 år och kan tvärsäkert utse Krizan till MoDos bästa nyförvärv genom tiderna.
Jag antar att ni också kommer bita långt upp på nagelbanden.