-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 16
- Silly Season 2026-27 (4955)
- Apropå nånting... (188095)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Jag håller helt klart med han att jag inte tror att Hockeysnack når ut till alla 900 medlemmar eftersom vi inte har så många aktiva här (som läser ungefär daglingen). Jo visst, det kan också bero på att det finns några hundratal som inte alls är särskilt intresserade eller "aktiva" medlemmar i Supporterklubben till exempel folk som bara köpte medlemsskap för att få en resa eller två lite billgare, men 30-60 stycken aktiva av ungefär 900-medlemmar? Det tycker i varje fall jag låter väldigt lite, eller hur?
Det beror ju säkerligen på att folk inte vet om Hockeysnack, inte har internet eller sådana som inte använder internet. Men 30-60 stycken personer (jag vet inte exakt hur många som använder ofta) låter grymt lite.
Vad tycker ni? Jag tycker i varje fall något bör göras åt detta...