1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614788 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 719703

Sv: För lite SK-medlemmar på HS?
Bergius: Vet att tex Blic använder sig av en sådan lösning till sina kunder. Men det är ju inte särskilt ofta de skickar ut SMS. Även Posten har väl en sån tjänst där man får reda på när paket har anlänt. Men dessa ex är ju vinstdrivande företag. Viss skillnad på en ideell förening som SK är, särskilt som man lägger det mesta av budgeten på billiga resor. Nyhetsbrev känns ju betydligt billigare om än mindre flashigt, men vill man kunna nå ut till medlemmarna säg en gång i veckan så känns det väl som det mest gångbara alternativet.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.