1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 719837

Sv: För lite SK-medlemmar på HS?
-Gurra-:

Håller med, men då det gäller alkohol är det ju upp till var och en så länge man har åldern inne, det är ju dock lite tradition att dricka på bortamatcher för vissa antar jag (kanske ett substitut för krogen för många äldre?).
Dock kan man ju undra om busschaufförens ansvar med för mycket fylla på en buss då det gäller trafiksäkerheten. Nån som har koll på det?

Kommer ihåg en slutspelsmatch med modo jag och några kompisar åkte på 100 år sedan och två fyllon bokstavligen höll på att slå ihjäl varandra i bussen och ingen vågade göra någonting - som liten grabb vart man ju skiträdd, men annars har jag dock (som nykter) på bortamatcher aldrig stött på några problem - antar vi timråiter är lite finare grabbar!

Jag får för mig att ditt leksandsproblem utgjordes av Leksands funktionärer och inte av Timrå suportrarna själva? (Visst kanske nån ur "rätt buss" jävlades med att säga mes - du åkte i fel buss, so what?) Tycker sammanhållingen på bortamatcher varit utmärkt så längde du bara dykt upp typ i rött och vitt - då har iaf jag alltid välkommnats bland de övriga TIK fansen.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.