-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 16
- Silly Season 2026-27 (4953)
- Apropå nånting... (188095)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Folk har inte tid med sånt. Det vet vi ju alla. Så varför tjafsa om det? Var sak har väl sin tid. Vi har alla varit små och man får väl vänta på sin tur helt enkelt. Precis som både du och jag fått göra.
Sen måste jag få bemöta din kritik angående den där Leksandsmatchen som blev så omtalad av det enkla skälet att hela Sverige skrattade åt oss.
Nu var det ju inte Supporterklubbens fel helt och hållet att det blev som det blev.
Eftersom Hockeyligan har sina bestämmelser måste supporterresor med slutna sällskap ske i organiserad form. Och eftersom bussen inte var bokad av SK så tvingades arrangörerna nere i Dalarna att spärra av våran sektion.
Lustigt var det, minst sagt! För att inte säga skrattretande, t.o.m. funktionärerna där nere tyckte det var förjävligt. De hade aldrig sett nåt liknande, aldrig tidigare och förmodligen senare heller har de behövt avskärma en bortasektion med ett rep för supportrar från samma klubb.
Sjukt var ordet, men byråkratin i det här landet är inte heller vad den ska eller borde vara.
Ena paragrafen jävligare än den andra.