-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 16
- Silly Season 2026-27 (4953)
- Apropå nånting... (188095)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
-Gurra-: Tycker det är konstigt att du tar upp ett exempel som verkar vara ett helt missförstånd mellan SK och den såkallade Resegruppen som jag tror att du mycket väl vet. På _ALLA_ bortamatcher jag åkt på av jag kan minnas (åkte på min första i december 2004 mot Brynäs IF) har det alltid varit mycket bra organiserat av SK, trevliga folk och aldrig några slagsmål eller något sorts bråk.
Om det varit mycket bråk på någon bortamatch så skulle man säkert ha fått reda på det så därför drar jag slutsatsen att detta hände för X antal år sedan.
Så då måste jag få fråga: Varför drar du upp detta nu som hänt för X antal år sedan?
Sen vill jag även påpeka att det GÅR att ha kul utan sprit. Men jag stör mig heller inte på att folk dricker det under resor för de flesta tikare på resor som blir full brukar oftast vara pratsamma och glada. Så är det och så borde det vara.