El Maco: Nä...å verkligen inte därifrån! Dessutom har jag nog missat poängen här. Jag menar, jag har varit med ett tag...tillhör kategorin fans som efter varje säsong från mitten av 80 till 00 sa att nu får det vara nog, nu ska jag inte engagera mig mer. Sedan stod man där lik förbannat när det var dags för nedsläpp i norrettan... Men Dimmans mytiska storhet har jag aldrig förstått...en säsong, låt vara att han dominerade. Men i norrettan?? Å det var 10-11 år sen...
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Men Dimmans mytiska storhet har jag aldrig förstått...en säsong, låt vara att han dominerade. Men i norrettan?? Å det var 10-11 år sen...