1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 721137

Sv: Vem gör första målet?
ernie eagle: full på en måndag eller ?
den enda dimma som någonsin kommer att rulla in över timrå igen
kommer från havet och östrand...
jag har sagt det förut och jag säger det igen.!.
dmitri kommer aldrig komma hit igen..
kan aldrig tänka mig att TIK:s ledning skulle lägga ut onödiga pengar
på att ta hit en sopa som inte platsar i vitryska landslaget,,, och framför
allt (tydligen) inte spelat hockey under hela förra säsongen !!
sedan ernie, så är äl ändå kungen Z:a ? eller ?

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer