1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614851 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 721172

Sv: Vem gör första målet?
Stenkarn: Vad tror du det berodde på då? Jag säger bara Lars-Eje Lindström!

Man kan inte kräva att en rysk torped skall spela defensivt. Det är ju horribelt. Inbilla inte mig att ryska forwards tränar backspel och box play.

En stjärnan av Dimmans dignitet skall givetvis ges en fri roll annars funkar det inte.

Lusten och glädjen försvann ju längre säsongen led. Blir man så hårt hållen av L-J som Starostenko blev så är det kört. Go´natt liksom!

I kollektivet Sverige får ingen falla ur ramarna. Då bestraffas de med bänken eller läktaren.

Besynnerligt!

För ingen, absolut ingen var i närheten av Dimmans träningsvillighet. Han hade t.o.m. blysänken i en väst på kroppen när han tränade.

Dessutom fick han ett stenhårt slagskott på fotknölen, han testade, klev av och kylde ner med is och kylbalsam och kom tillbaks på träningen.

En hårding de var han.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.