Stenkarn: Jag vet att Dmitri Starostenko är från Vitryssland men han bor och lever i Moskva samt spelade i en rysk klubb. Därav skrev jag att få om ens någon rysk torped som ligger på rulle tränar defensiven eller boxplay.
Visst är det nostalgi. Inte tu tal om någonting annat. Men det vore hur somhelst väldigt fräckt med en "kupp" genom att ta hit honom.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Visst är det nostalgi. Inte tu tal om någonting annat. Men det vore hur somhelst väldigt fräckt med en "kupp" genom att ta hit honom.