wap.hockeysnack.com Om nu så skulle vara fallet att det blir en promenad för folket, så hoppas vi på en väldokumenterad sådan så vi modo fans får se en sådan sak. Sen får man väl hoppas på att aikarna ingår nån liknande pakt. Jag menar det är väl inte mer än rätt? Man får helt enkelt följa det hela med fortsatt intresse.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Om nu så skulle vara fallet att det blir en promenad för folket, så hoppas vi på en väldokumenterad sådan så vi modo fans får se en sådan sak. Sen får man väl hoppas på att aikarna ingår nån liknande pakt. Jag menar det är väl inte mer än rätt? Man får helt enkelt följa det hela med fortsatt intresse.