1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614774 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 72726

Sv: Rådbjers betyg
Shadar: Instämmer med dig!!

Finns inte en chans att TIK är ett AS-lag!!!! Jag trodde inte att det kunde vara en så STOR skillnad men det var det verkligen!!
TIK ÄR ETT ES-LAG ABSOLUT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

gud: Måste säga att det blir en liten chock att träffa personer man snackat med här på HS i verkliga livet! Man vet baske mig inte vad man ska säga!!!!!!!!!!
Tror att dom kände likadant! Men träffas vi nån mer gång så tror jag att det släpper!!

Du skulle ha sett mikes min när jag hälsade !!! ett enda stort ????
sen var vi knäpptysta :))

Håckla var riktigt sympatisk ung man, mike också naurligtvis!!!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.