-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 17
- Silly Season 2026-27 (4992)
- Apropå nånting... (188097)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
sånt tär på en när man dag från dag slängs mellan hopp och förtvivlan om denne Jonte Hedström, allvarligt har det varit sånt här ståhej nångång om en hockeyspelare ??
Kommer han inte till Timrå så kommer det ju att känns grymt tungt men samtidigt om han går till SAIK så kommer man ju inte att klandra honom för det inte, värre då att vara SAIK:are och se bygdens hockeyson nr 1 gå till en ES konkurrent, huaaa va tungt...
tänk er själv att se Zäta i FBK eller nåt, usschh vill inte ens tänka tanken...
Men som sagt Ambroo, jag tror oxå på Jonte i TIk och hoppas att det är klart så fort som möjligt så denna eviga diskussion äntligen får ett slut, med en härligt Timrå seger !!
#71 Welcome back !!