Bragd-Birger: De tre största orsakerna att Jonte skulle välja TIK är: 1. Chansen att gå långt i ett slutspel 2. Bjuda igen för att Timrå var snäll förra säsongen eftersom han trivs i S-vall 3. Slippa en del av pressen på hans familj som det innebär att spela i SAIK som förmodad frälsare.
Fast säkrast för honom kanske vore att spela i Schweiz...
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
De tre största orsakerna att Jonte skulle välja TIK är:
1. Chansen att gå långt i ett slutspel
2. Bjuda igen för att Timrå var snäll förra säsongen eftersom han trivs i S-vall
3. Slippa en del av pressen på hans familj som det innebär att spela i SAIK som förmodad frälsare.
Fast säkrast för honom kanske vore att spela i Schweiz...