Om ni hade hälften så mycket hockeyintresse i er stad så kanske ni skulle förstå besvikelsen vi känner! Nu har ni inte det och kommer därför inte att förstå att vissa reagerar starkt, även lokalpressen!
Var är er stolthet? Ambroo med andra tycker det är helt OK att börja trycka upp "he-left-you"-tröjor! Stort och riktigt ödmjukt!!
Visst är det skönt att kunna vältra sig i andras missär!?
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Om ni hade hälften så mycket hockeyintresse i er stad så kanske ni skulle förstå besvikelsen vi känner! Nu har ni inte det och kommer därför inte att förstå att vissa reagerar starkt, även lokalpressen!
Var är er stolthet? Ambroo med andra tycker det är helt OK att börja trycka upp "he-left-you"-tröjor! Stort och riktigt ödmjukt!!
Visst är det skönt att kunna vältra sig i andras missär!?