4EVER: Nej! att det blir övertoner just nu beror säkert endast på det längre tjafsande som varit mellan tik o saik supportrar i väntan på detta sedan i våras.
Jag håller också på linjen att ha positiva budskap om sitt eget lag i alla lägen. o inte lägga kraft på monståndarlagen oavsett vilka.
Och JA!!.... vi är inte så få här heller med ett enormt hockeyintresse!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Jag håller också på linjen att ha positiva budskap om sitt eget lag i alla lägen. o inte lägga kraft på monståndarlagen oavsett vilka.
Och JA!!.... vi är inte så få här heller med ett enormt hockeyintresse!