4EVER: Lite löjligt med denna självömkan och detta svikarsnack. Hoten och allt det andra som följer i kölvattnet är inte bara löjligt, det är riktigt, riktigt sorgligt! En massa snack om vad Jonte skall få utstå i Skellefteå under matchen TIK-SAIK om han nu väljer TIK. Som du själv skrev tidigare (när du var så fantastiskt övertygad om att han var klar för SAIK): Sånt är bara tändvätska för Jonte..häckla gärna, då är han som bäst!
Vi vet, i Timrå har han ju som bekant redan spelat seniorhockey serru..
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Vi vet, i Timrå har han ju som bekant redan spelat seniorhockey serru..