Knylan: I princip är det upp till var och en att trycka tröjor bara man inte lägger till IK efter Timrå. Personligen tycker jag att Rosso Bianco vore en klockren accesoar i vinter.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
I princip är det upp till var och en att trycka tröjor bara man inte lägger till IK efter Timrå.
Personligen tycker jag att Rosso Bianco vore en klockren accesoar i vinter.