Jaha då kan man sova lungt om natten, det blir i alla fall inget annat lag än elitserien som Heddan kommer spela för, sedan varför skulle Fam H prova schweiz när de vill bo där de trivs, de vet att det trivs i Timrå klart att det blir Timrå, kan ju inte prova ett annat land, klart att inte Heddan lämnar sin fru och sina två guldklimpar,
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Välkommen Hem Jonte!