MorganaLefaey: Jag letade inte direkt efter negativa vibbar hos våra nyförvär, vilket man givetvis kan hitta om alla spelare bara man försöker. Det var väl mer en omdiskuterad synpunkt bland media på Pärssinen som jag lyfte fram.
Det lilla man såg av Pärssinen på SHG övertygade mig om att han kommer att bli viktig. Förhoppningsvis når han upp till Ambroos förväntningar, då är det suveränt.
Överlag myser man ganska hårt nu som supporter till Timrå. Vi har, tycker jag, på ett utomordentligt gott sätt ersatt de spelare som flyttat från oss. En underskrift från den gode Hedström gör det hela ännu mer mysigt!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Det lilla man såg av Pärssinen på SHG övertygade mig om att han kommer att bli viktig. Förhoppningsvis når han upp till Ambroos förväntningar, då är det suveränt.
Överlag myser man ganska hårt nu som supporter till Timrå. Vi har, tycker jag, på ett utomordentligt gott sätt ersatt de spelare som flyttat från oss. En underskrift från den gode Hedström gör det hela ännu mer mysigt!