4EVER: Du skulle ju för fan ha gjort likadant. Du är en sådan typ som vältrar dig i amdras olyckor och skiter i hur folk mår så till vida det inte bär en Skellefteåtröja.
Hälften så mkt hockeyintresse som i Skellefteå? Det där vet du inte jävla dugg om så knip igen käften istället för att skämma ut dig ännu mer än vad du redan gjort.
Vi får väl göra vad vill? Varför skall vi vara ödmjuka när inte ni visar en uns av respekt inför oss?
Men fucka åt oss du! Gör det bara! Mår du bättre sen, så varsågod.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Hälften så mkt hockeyintresse som i Skellefteå? Det där vet du inte jävla dugg om så knip igen käften istället för att skämma ut dig ännu mer än vad du redan gjort.
Vi får väl göra vad vill? Varför skall vi vara ödmjuka när inte ni visar en uns av respekt inför oss?
Men fucka åt oss du! Gör det bara! Mår du bättre sen, så varsågod.
Själv har jag bara ögonen för Timrå IK!