ernie eagle: Ja vad tor folk egentligen? Dessutom är det en Frölundait som skrivit det;-)
Sen är det såhär att hade han velat spela där pengarna finns så hade han lika gärna kunna valt SAIK före Lugano med tanke på vad de var beredda att punga ut.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Sen är det såhär att hade han velat spela där pengarna finns så hade han lika gärna kunna valt SAIK före Lugano med tanke på vad de var beredda att punga ut.