Modoante: Hedström kommer nog med största säkerlighet att spela med Timrå. Tror inte det första han går efter är pengar och det visar sig ju lite i att han skulle få super lön i Skellefteå endå så tackade han nej. Han kommer nog gå mer på familje situationen samt att han kanske vill spela i ett lag som har störra möjligheter att lyckas i år änn vad skellefteå har. Timrå har ett riktigt fint lag i år och jag tror dom kommer vara med i absoluta toppen av serien i år.
Ser redan fram emot trevliga derby matcher mot timrå :)
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Ser redan fram emot trevliga derby matcher mot timrå :)