1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614860 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 733837

Sv: Silly Season inför säsongen 2006-2007
Modoante:
Var i övik igår (har liksom inget val när somarstugan ligger där ;-)
svängde då utanför erna nya lada och måste säga att utifrån ser den imponerande ut, men min första tanke som slog mig, var faan ska folk parkera? räknar man med att folk åker buss eller går? det såg för mig ut som att det var väldigt mycket mindre parkeringsyta än vid Kempis och alla vet ju hur stora trafikproblem det var där, är säker på att det kommer att "korkas igen" lika mycket där när folk skall därifrån..

Tar man bilen dit upp är det läge att parkera vid paradisbadet/busstationen om man skall ta sig därifrån, eller?

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer