TIKbiff: Äh, fegis vågade du inte kliva ur bilen och ta en titt inuti arenan? ;)
Det där med parkeringar lär ju bli en intressant nöt att knäcka. Fast för oss som åker hockeybuss är det inget direkt problem. Men på hamnplan lär det väl finnas lediga parkeringsplatser i varje fall.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
TIKbiff: Äh, fegis vågade du inte kliva ur bilen och ta en titt inuti arenan? ;)
Det där med parkeringar lär ju bli en intressant nöt att knäcka. Fast för oss som åker hockeybuss är det inget direkt problem. Men på hamnplan lär det väl finnas lediga parkeringsplatser i varje fall.