wap.hockeysnack.com Sen behöver du inte skämmas över att sommarstugan är i övik då det är fullt förståligt då man vill ha en sådan på ett vackert, behagligt ställe med avslappnat roligt folk runtomkring sig.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Sen behöver du inte skämmas över att sommarstugan är i övik då det är fullt förståligt då man vill ha en sådan på ett vackert, behagligt ställe med avslappnat roligt folk runtomkring sig.