1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614860 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 733961

Sv: Silly Season inför säsongen 2006-2007
Modoante: Glöm Sundström. Han är ingen frälsare. Horava hade glömt. Han är riktigt bra. Men Hasse J? Nej hans bäst-före-datum har passerat med råge.

Jag vid håller att ni slåss om platserna 6-8. Timrå får ni före er i tabellen. That´s it!

Om Krizan ligger runt 92-93% så ligger Backlund på 94-95%. Sen har ni förmodligen i dagsläget en bättre backup än oss. Rankar nog Zajkowski före Asplund. Men sånt kan svänga fort.

Angående bredden så är den 110% bättre i vinter i Timrålägret.

Vi är laddade till hörntänderna och redo för strid och flygande föremål.

2 nya kamplåtar är under uppsegling, fansen tokladdade och jag förmodligen hungrigare än någonsin efter en välbehövlig semester.

Vi syns å hörs!

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer