Kommer aldrig att lägga en spänn på någon TIK-tröja, så lågt kan jag bara inte sjunka!
Men skicka gärna upp en! Risken är bara att jag skulle stå i lågor innan uppvärmningen är klar! Eftersom jag är så rädd om den ev. TIK-tröjan så måste jag nog ha den innanför AIK-tröjan isåfall! ;)
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Kommer aldrig att lägga en spänn på någon TIK-tröja, så lågt kan jag bara inte sjunka!
Men skicka gärna upp en! Risken är bara att jag skulle stå i lågor innan uppvärmningen är klar! Eftersom jag är så rädd om den ev. TIK-tröjan så måste jag nog ha den innanför AIK-tröjan isåfall! ;)
Är det OK?
SAIK