1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614865 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 733976

Sv: Silly Season inför säsongen 2006-2007

Dream Team: Självklart var Krizans fjolårssäsong remarkabel, men jag tror inte att det är en omöjlighet att han ska kunna hålla sig på ungefär samma nivå som förra säsongen. Det stora orosmomentet i vårt lag är ju backsidan som inte direkt imponerar men jag hoppas att de unga grabbarna ska kunna höja sig en nivå. För egen del är jag nöjd om vi kommer bland de åtta första lagen när säsongen är färdigspelad

För er så får vi ju se om Pärssinen kan leva upp till lite grann av den storhet som han påstås besitta och om er superkedja verkligen blir så mycket super som ni tror.


Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer