Jag håller med dig till fullo i det du skriver. Jag tänkte bara tillägga att Adam Andersson ser riktigt bra ut, sagt efter två träningar. Det känns som en spelartyp som MODO saknat.
Timrå ser bra mycket bättre ut i år, jämfört med ifjol. Det enda som jag ser som en svaghet i laget är på målvaktssidan. Men där är jag å andra sidan rädd för vad som kommer hända om Krizan går sönder. För Zakke är ingen ES-målis, och det kommer han aldrig bli.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
JimmyH:
Jag håller med dig till fullo i det du skriver. Jag tänkte bara tillägga att Adam Andersson ser riktigt bra ut, sagt efter två träningar. Det känns som en spelartyp som MODO saknat.
Timrå ser bra mycket bättre ut i år, jämfört med ifjol. Det enda som jag ser som en svaghet i laget är på målvaktssidan. Men där är jag å andra sidan rädd för vad som kommer hända om Krizan går sönder. För Zakke är ingen ES-målis, och det kommer han aldrig bli.