Herminator: Nej men du är ju filtrerad å insnöad oxå. Tänk att jag läste ett intressant reportage idag om sekter och fan å hans mormor i livstilsmagasinet för män - FHM!
Kvinnor, Jehovas, Scientologerna (med självaste Tom Cruise i spetsen), Knutby, Hans Scheike m fl.
Sicka jävla typer alltså.
Nej det bästa man kan göra är att hålla sig på sin kant och bara "leka" lite grand ibland när lusten faller på. Det blir lugnast och säkrast så.
Ingen som stjäl pengarna av en, förvrider sinnena och får att tro på jordens undergång m.m. m.m.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Kvinnor, Jehovas, Scientologerna (med självaste Tom Cruise i spetsen), Knutby, Hans Scheike m fl.
Sicka jävla typer alltså.
Nej det bästa man kan göra är att hålla sig på sin kant och bara "leka" lite grand ibland när lusten faller på. Det blir lugnast och säkrast så.
Ingen som stjäl pengarna av en, förvrider sinnena och får att tro på jordens undergång m.m. m.m.
Huvaligen säger jag bara!