Chippen: Det kan faktiskt ligga nåt i det jag läste på North Power... Att det är klart sedan en tid tillbaks men Jonte vill hinna packa flyttbilen innan det offentliggörs. Han är ju inte så poppis i Shtaan just nu och inte lär han bli bättre kompis med North Power om han går ut med att han spelar i rödvitt..
Och på tal om det..... Allvarligt talat så tycker jag att de övertoner man kan se i North Powers forum verkar komma från ett tiotal personer... De flesta där uppe är nog besvikna (Förståeligt) men galningarna verkar vara förhållandevis få... Men jag kan förstå om Jonte vill flytta innan ett eventuellt kungörande.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Det kan faktiskt ligga nåt i det jag läste på North Power... Att det är klart sedan en tid tillbaks men Jonte vill hinna packa flyttbilen innan det offentliggörs.
Han är ju inte så poppis i Shtaan just nu och inte lär han bli bättre kompis med North Power om han går ut med att han spelar i rödvitt..
Och på tal om det.....
Allvarligt talat så tycker jag att de övertoner man kan se i North Powers forum verkar komma från ett tiotal personer... De flesta där uppe är nog besvikna (Förståeligt) men galningarna verkar vara förhållandevis få...
Men jag kan förstå om Jonte vill flytta innan ett eventuellt kungörande.
Ett hjärta är alltid RÖTT!