Det är som många påstår sig veta att Jonte bor här o där men är det någon som VERKLIGEN sett grabben med något flyttlass här i stan oavsett var?....dvs nån som verkligen sett killen o inte bara har en massa lösa rykten tagna ur luften.
Känner på mej att denna säsong kan bli rätt rolig....längtar som fan till måndag.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Känner på mej att denna säsong kan bli rätt rolig....längtar som fan till måndag.