Belthor: Jonte är hemma i sommarstugan i Bjässviken nu. Men enligt min referens var karln i Sundsvall som så sent som i fredags nere i Sundsvall. Han var uppe på Haga med några polare och kollade på hus i området.
Vad det nu skall betyda?
Trodde flyttlasset redan gått till Majorsgatan 37?
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Vad det nu skall betyda?
Trodde flyttlasset redan gått till Majorsgatan 37?