1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 73472

Sv: Löven borta
El Maco:
Nä ska du lära dej Timrå förlorar alldrig, Okey kanske gör mindre mål än motståndarna ibland, men det beroende messt på en helt inkompitent Domare, eller matrialfel på Pucken, ( ska annalysera om dom inte använt fullda i årets es, istället för Godyer i pucken) skiljer ju både på ballans och friktion och möjligheten att styra pucken, med fel val så går det som det går, Fråga Mika Hakinen,,,

Mot Löven då tar vi fram stora krattan och sjunger det som göms i snö kommer upp i tö,,och Hoppas Tycho lagt fram stora mattan då Lill hinken och Selina Mike66 HH mfl, invanderar Björkarnas stad för att ta hem tre poäng, utan ångest i rondellen,,,,

Vi ska inte tänka bakåt vi ska bara tänka FRAMMÅT!!! Forzzzza mot nya poäng och mål,

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.