1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 734991

Sv: Silly Season inför säsongen 2006-2007
Dream Team: nja, rent hypotetiskt behöver han inte alls vara fri att välja vilket lag han vill för det. Det beror helt på villkoren för att släppa honom. Det KAN, rent teoretiskt alltså, vara så att Anaheims villkor för att släppa honom är att han inte spelar hockey alls kommande säsong (om Jonte på eget bevåg bara skulle vägra spela så skulle kontraktet fortfarande gälla nästa höst så det skulle inte funka - i alla fall har det varit så tidigare för spelare som har spelvägrat), men om det är så har jag förstås ingen aning om. Det hela lär väl klarna inom de närmaste dagarna.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer