Uddan: Åter igen, detta är saxat ur dagbladet, med Jontes agent som intervjuoffer.
"Inga pengar diskuteras Men det har dragit ut på tiden, och anledningen till det är inte – som det tidigare påståtts – pengar. – Nej, någon diskussion rörande några pengar har aldrig funnits. Anaheim tittar bara hur de ska kunna lösa det rent tekniskt eftersom det inte står nedskrivet i det nya avtalet, säger Strömberg."
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Åter igen, detta är saxat ur dagbladet, med Jontes agent som intervjuoffer.
"Inga pengar diskuteras
Men det har dragit ut på tiden, och anledningen till det är inte – som det tidigare påståtts – pengar.
– Nej, någon diskussion rörande några pengar har aldrig funnits. Anaheim tittar bara hur de ska kunna lösa det rent tekniskt eftersom det inte står nedskrivet i det nya avtalet, säger Strömberg."