Chippen: Njaäää.... Jag skulle säga östermalm.. Utan att avslöja adressen så kan jag minnas från min tid som taxichaufför att gränsen gick ungefär vid Grevebäcken.. D v s söder om bäcken=östermalm, norr om bäcken Södermalm.. Men... Jag kan ha fel. det är hursomhelst en bit från vinkeln... Och priserna Södermalm/Östermalm är väl ganska lika.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Njaäää.... Jag skulle säga östermalm.. Utan att avslöja adressen så kan jag minnas från min tid som taxichaufför att gränsen gick ungefär vid Grevebäcken.. D v s söder om bäcken=östermalm, norr om bäcken Södermalm.. Men... Jag kan ha fel. det är hursomhelst en bit från vinkeln... Och priserna Södermalm/Östermalm är väl ganska lika.