Dream Team: Jag undrar hur långt man vågar tänja på gränserna som klubbledare egentligen. Precis som du tror jag man har snackat med honom och hört sig för lite grann. Han hade väl ett rätt generöst kontrakt utformat tidigare och fortsätter säkerligen där man avslutade.
Dock borde det komma besked inom kort tycker man. Trupperna börjar spikas och det är dags för lite matcher.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Dock borde det komma besked inom kort tycker man. Trupperna börjar spikas och det är dags för lite matcher.