MÄH, blir det inge försnack om första träningsfighten som äger rum imorgon emot "lillebror", skulle vilja få redan på hur laget formeras då vi saknar en forwardsplats!!!!!
Dessutom vill jag att Jonte sak bli klar nu för alla här har ju sagt att han redan är klar till 100% upptill bevis, vill senast ha pressmeddelandet imorgon, där med basta!!!!
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Dessutom vill jag att Jonte sak bli klar nu för alla här har ju sagt att han redan är klar till 100% upptill bevis, vill senast ha pressmeddelandet imorgon, där med basta!!!!
Sov gott!