Ambroo: Jag skippar Kramfors imorrn. Lägger allt krut på SCA-cupen istället.
Det blir för övrigt allt jag ser av försäsongen i år. Känner mig inte motiverad att åka på någon road trip till Leksand eller Skellefteå i år. Schweiz vore fantastiskt men där sätter ekonomin käppar i hjulet.
Det blir desto mer matcher när väl allvaret drar igång.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Det blir för övrigt allt jag ser av försäsongen i år. Känner mig inte motiverad att åka på någon road trip till Leksand eller Skellefteå i år. Schweiz vore fantastiskt men där sätter ekonomin käppar i hjulet.
Det blir desto mer matcher när väl allvaret drar igång.