wap.hockeysnack.com Jag sörjer för att jag missar kramforsmatchen, jag menar ett timrå med 3 isdagar och inte en full trupp mot ett modo som har några fler isdagar men som ska spela utan sundström, salle, svarten, hasse och timander måste bli en riktigt rolig match. Iofs så lär de unga få möjlighet att verkligen visa upp sig och det är ju alltid roligt att se.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Jag sörjer för att jag missar kramforsmatchen, jag menar ett timrå med 3 isdagar och inte en full trupp mot ett modo som har några fler isdagar men som ska spela utan sundström, salle, svarten, hasse och timander måste bli en riktigt rolig match. Iofs så lär de unga få möjlighet att verkligen visa upp sig och det är ju alltid roligt att se.