epa: Man skulle ju kunna hoppas att det går bra ikväll för våra juniorer Österholm / O. Johansson.. Någon av dom kanske senare kommer att vara/bli 13:e forward i vinter om Jonte skriver på då blir det kanske inga fler etablerade värvningar utan kanske då någon av våra juniorer får ersätta vid skador o dyl.
Oscar har ju redan hyfsad fysik o är lika gammal som Moe o kan han så.. vem vet hur O.J utvecklas i år även om kvällens match säkert blir av det mer lekfulla slaget..huvudsaken man undviker skador!
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Österholm / O. Johansson..
Någon av dom kanske senare kommer att vara/bli 13:e forward i vinter om Jonte skriver på då blir det kanske inga fler etablerade värvningar utan kanske då någon av våra juniorer får ersätta vid skador o dyl.
Oscar har ju redan hyfsad fysik o är lika gammal som Moe o kan han så.. vem vet hur O.J utvecklas i år även om kvällens match säkert blir av det mer lekfulla slaget..huvudsaken man undviker skador!