JimmyH: Ja just han hade jag glömt bort! Ja han ser ju också bra vältränad ut på bilderna från reportaget på tikare.se och de utvecklas ju olika kan stå stilla nåt år för att nästa ta ett jättekliv. Tycker det låter bra! intressant...allmänt skönt att TIK har föryngrats rejält spec. på forwardssidan med lite fler äldre o rutinerade på backsidan+Moe.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Tycker det låter bra! intressant...allmänt skönt att TIK har föryngrats rejält
spec. på forwardssidan med lite fler äldre o rutinerade på backsidan+Moe.