Ambroo: Jag är iskall. Lika cool som korna i Ljustorp. Har jag nånsin tvivlat på din förmåga?
Du är ju Stor Grabb enligt mina kriterier. Dit kvalificerar sig bara LEGENDER.
Kravet är att man har en sjuk humor, är duktig på att läska, har näsa för fruntimmer, har känningar i de inre kretsarna, levererar oneliners, har blykoll på läget och vågar göra det oväntade ;-)
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Du är ju Stor Grabb enligt mina kriterier. Dit kvalificerar sig bara LEGENDER.
Kravet är att man har en sjuk humor, är duktig på att läska, har näsa för fruntimmer, har känningar i de inre kretsarna, levererar oneliners, har blykoll på läget och vågar göra det oväntade ;-)
ALLTID RÖTT, ALLTID RÄTT ;)