1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 736211

Sv: Silly Season inför säsongen 2006-2007
Kevin O Shea: Har ingen uppgift i den frågan, men rimligtvis så bör ju nån form av försäkring täcka upp det inträffade.

Anaheim/NHL verkar helt enkelt inte vilja tillåta honom att spela i Sverige utan ser ut att vilja tvinga ut honom i Europa, om nu inte det slantas upp rejält vill säga och de summorna du nämner lär vara aktuella... Men fråga mig inte varför han är fri att spela i övriga Europa. Det kan väl kanske tänkas vara så att de inte tillåter honom att spela i det land han senast var aktiv i? Att det nånstans finns nåt avtal som säger att det rör sig om ett kontraktsbrott om han väljer Sverige...

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer