Ambroo: Men att bryta ett kontrakt för att få köra skoter och få målkramas med sin kusin är vl inte skäl nog. Hedström förhandlade ju för fan till sig ett bra kontrakt hos Anahem tidigare , men vill nu dra. Dags att killen lär sig vad ett kontrakt är...
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Men att bryta ett kontrakt för att få köra skoter och få målkramas med sin kusin är vl inte skäl nog. Hedström förhandlade ju för fan till sig ett bra kontrakt hos Anahem tidigare , men vill nu dra. Dags att killen lär sig vad ett kontrakt är...