Kickan: Angående Jonte är hans vilja att spela just här mycket värd. Legosoldater som spelar ett år och sedan drar vidare dit man kan tjäna pengar saknar ju ofta den där extra glöden.
Förhoppningsvis har Jonte beslutat sig för att skapa sig en framtid här, och då får man en lagbjälke snarare än en ointresserad stjärna.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Förhoppningsvis har Jonte beslutat sig för att skapa sig en framtid här, och då får man en lagbjälke snarare än en ointresserad stjärna.
Därför kunde han vara värd även ett överpris.