Slå två flugor i en smäll, vettja. Ha en insamling för Jonte i samband med din cykeltur hit upp till Övik den 26:e augusti. Där har ju Willysson och gänget som snackade om att skänka en slant per kilometer någonting att tänka på.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Per HApps:
Slå två flugor i en smäll, vettja. Ha en insamling för Jonte i samband med din cykeltur hit upp till Övik den 26:e augusti. Där har ju Willysson och gänget som snackade om att skänka en slant per kilometer någonting att tänka på.